czwartek, 28 listopada 2019

Kartka świąteczna z wiankiem

Kartka świąteczna z wiankiem 


Dzień dobry,

rozkręciłam się - dzisiaj kolejna świąteczna kartka. Tym razem z wiankiem w roli głównej. Kartkę wykonałam z papierów Mintay z kolekcji Home for Christmas. Ponownie główną ozdobą kartki są elementy wycięte z arkusza do wycinania. A Ty? Lubisz wycinać? Nie ukrywam, że trochę czasu schodzi z wycinaniem, ale uważam, że jest to warte efektu końcowego. Na koniec dodałam jeszcze tekturkę od egoCraft. Zembossowałam ją na biało, żeby bardziej pasowała do całości. A karteczka prezentuje się tak, zapraszam:

kartka świąteczna

papier do scrapbookingu Home for Christmas

tekturki egoCraft

Wykorzystałam:




Pozdrawiam, 
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger