poniedziałek, 25 listopada 2019

Kartka świąteczna z Mikołajem

Kartka świąteczna z Mikołajem


 Dzień dobry,

najwyższy czas zacząć myśleć o świątecznych pracach. Nie powiem, ciężko się klei świąteczne kartki, gdy za oknem błękitne niebo i świeci słońce. Ale ... trzeba się przełamać. Na dzisiejszą inspirację proponuję warstwową kartkę świąteczną z Mikołajem. Kartka w całości powstała z cukierkowej, świątecznej kolekcji - The Sweetest Chritmas od Mintay. Ozdobiłam ją elementami wyciętymi z arkusza do wycinania. Dodałam również tekturkę z egoCraft, którą zembossowałam na biało. Nie pożałowałam również kostek 3D. Kartka jest bardzo przestrzenna. Mam nadzieję, że moja inspiracja Ci się podoba.

kartka świąteczna

kolekcja The Sweetest Christmas

elementy do wycinania

tekturki egoCraft

kostki dystansowe


Wykorzystałam:


Pozdrawiam,
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger