sobota, 16 listopada 2019

Kartka świąteczna w koronkach

Kartka świąteczna w koronkach 


Witam serdecznie!

Dziś dzień mojej inspiracji, a ja muszę przyspieszyć z przygotowywaniem kartek bożonarodzeniowych. Dlatego moja dzisiejsza praca to mroźna kartka świąteczna - cała w koronkach. Wykorzystałam papiery Craft O’Clock z kolekcji Carols In The Snow. Moją uwagę przykuła gwiazdkowa odsłona tego papieru, więc nawet poinsecje są w gwiazdki. Dodałam gałązki, zmrożone owoce i całe mnóstwo koronek. Na kartce znalazły się też tekturkowe bombki od egoCraft zembossowane białym pudrem. Na koniec pracy troszkę chlapnęłam po nim białym splashem, a później dodałam świąteczny napis. Brrr… Zrobiło się mroźno…

Kartka świąteczna w koronkach

papier do scrapbookingu Carols in the snow

tekturki od egoCraft

 papierowe gwizady betlejemskie

Użyłam:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger