piątek, 5 kwietnia 2019

Pudełeczko urodzinowe

Pudełeczko urodzinowe


Dzień dobry,

mam nadzieję, że nie macie jeszcze dosyć moich exploding boxów. Coś u mnie ostatnio jest ich wysyp. Tym razem jest to skromne pudełeczko dla chłopca z okazji roczku. Bazę exploding boxa okleiłam papierami Piątek Trzynastego Cute & Co. Bardzo lubię wykorzystywać ten papier do prac dziecięcych. Na wieczku znalazł się misiu wycięty z papieru kraftowego ze złotymi balonami. Na ściankach umieściłam zdjęcie solenizanta oraz motywy odpowiednie dla chłopca. Życzenia z kolei tym razem znajdują się na środku. Zapraszam.

urodzinowy exploding box

papiery  do scrapbookingu z kolekcji Cute&Co

samochodzik z wykrojnika

Konik z wykrojnika

miś z balonikami z wykrojnika
 

Wykorzystałam:



 Pozdrawiam,
Agnieszka chanya13 
ArtBrawurka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger