poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Kartka komunijna z kielichem

Kartka komunijna z kielichem 


Dzień dobry,

mam nadzieję, że znajdziecie chwilkę podczas świętowania i obejrzycie moją komunijną kartkę, która przygotowałam w ramach dzisiejszej inspiracji. Zielenie coś nie chcą mnie opuścić, a to za sprawą papierów Craft O'Clock Holy Communion oraz Greenery Charm, z którego wykorzystałam uroczy arkusz papieru z wiankiem w roli głównej. Znajdziecie go w małym bloczku papierów. Dodałam również tekturkę z kielichem od Laserowe Love, złotą serwetkę brokatową (wyciętą z papieru Craft O'Clock), napis oraz białe kryształki samoprzylepne DP Craft. Zapraszam.

kartka komunijna z kielichem

tekturka -ażurowy kielich 2D

napis z kolekcji Holy Communion

kryształki samoprzylepne białe

Wykorzystałam:


Pozdrawiam, 
ArtBrawurka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger