wtorek, 30 kwietnia 2019

Podziękowanie komunijne w boxie

Podziękowanie komunijne w boxie


Dzień dobry,

exploding boxy na dobre zagościły u mnie. Tym razem zrobiłam go w formie podziękowania dla siostry zakonnej za pomoc w przygotowaniu dzieci do przyjęcia sakramentu I Komunii świętej. Ponieważ box jest od całej klasy - ścianki ozdobiłam i dziewczynką i chłopcem komunijnym. Jest miejsce na prezent oraz kieszonka z harmonijką z życzeniami z miejscem na podpisy dzieci. W punkcie centralnym umieściłam kielich 3D od Laserowe Love. Boxa okleiłam papierami Craft O'Clock z kolekcji Celebrate Today. Całość ozdobiłam piankowymi, białymi różami.

exploding box -podziękowanie komunijne

dziewczynka -element z wykrojnika

chłopiec  - element z wykrojnika

kielich 3D z tekturki

Wykorzystałam:



ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger