sobota, 2 lutego 2019

Słoik pełen radości

Słoik pełen radości... 


Witajcie,

Jak zapewne większość z Was już zauważyła uwielbiam robić kartki w nietypowym kształcie.Tym razem przybywam do Was ze słoikiem, który stworzyłam z jednej z kolekcji Craft O'Clock Ladies&Gentelmen i tekturki od egoCraft. Kształt tej kartki jest na tyle uniwersalny,że z powodzeniem możecie go wykorzystać na rózne okazje, wybierając odpowiednie dodatki do udekorowania  słoiczka. Kształ nadrukowałam na papier, niektóre jego elementy pogrubiłam cienkopisem. Całość pochapałam białą farbą, na kosteczki dystansowe nakleiłam kwiatki i dodałam napis, który wczesniej pomalowałam białą farbą i wycieniowałam brązowym tuszem.
Zapraszam na zdjęcia.
kartka o nietypowym kształcie

papier do scrapbookingu z kolekcji Ladies&Gentlemen
 
tekturka - napis Mnóstwa miłości

Ze sklepu ArtBrawurka użyłam:


Pozdrawiam Was cieplutko i czekam na wasze inspiracje.
DT ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger