wtorek, 5 lutego 2019

Kartka urodzinowa dla dziewczynki

Kartka urodzinowa dla dziewczynki 


Dzień dobry,

zapraszam Was na moją dzisiejszą inspirację - kartkę urodzinową dla dziewczynki. Wykorzystałam papier Laserowe Love - Vintage Baby Girl, który połączyłam z UHK Gallery- Misty Morning oraz papierem kraftowym. Przyznam, że łatwo robi się kartki dla maluszków, gdzie motywem przewodnim jest wózek, bodziak albo po prostu bobas. Ale co w momencie gdy kartka ma być dla 7-8 latki? Z pomocą przychodzą urocze tekturki od Laserowe Love - Lalki. Pasują w sam raz na tą okoliczność. Dodałam jeszcze napis W dniu Twojego święta od egoCraft oraz kwiaty.

kartka dla dziewczynki

tekturka z beermaty -lalka

papier kraftowy

tekturka -napis W dniu Twojego święta.
 

Wykorzystałam:



Pozdrawiam,
DT ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger