czwartek, 14 lutego 2019

Dużo miłości - kartka ślubna

Dużo miłości - kartka ślubna 


Dzień dobry,

jako że dzisiaj walentynki, będzie z sercem i o miłości. Nie wiem, czy świętujecie czy nie dzień Św. Walentego, ale bez miłości ciężko żyć. Warto mieć tę drugą połówkę, z którą dzielimy radości i smutki. Dzisiaj przygotowałam kartkę ślubną, z parą młodą i sercem w otoczeniu kwiatów. Bardzo lubię połączenie papieru kraftowego z różem. Wykorzystałam papier z kolekcji UHK Gallery- Misty Morning. Dodałam kwiaty wycięte z arkusza Piątek Trzynastego. Kwiaty podklejałam na kostkach 3D, przez co kartka jest mocno przestrzenna. Pomiędzy kwiaty wkomponowałam parę młodą. Całą kartkę wykończyłam napisem W dniu ślubu.
kartka walentynkowa

tekturka -napis

tło kartki -papier kraftowy
 

Wykorzystałam:


Pozdrawiam, 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger