wtorek, 14 sierpnia 2018

Pudełko na skarby

Pudełko na dziewczyńskie skarby 


Hej!

Chyba wszystkie dziewczyny mają swoje skarby, pamiątki i… tajemnice. Ja też. I dlatego zmediowałam sobie pudełko na takie skarby. Pomalowałam je dwa razy białym gesso, następnie pastą modelującą nadałam strukturę i popsikałam oraz pochlapałam dwoma kolorami mgiełek: turkusową i błękitną. Później nałożyłam maskę. I na takim pudełku ułożyłam kwiatową kompozycję. A że z założenia pudełko ma być „dziewczyńskie”, to kwiaty musiały być różowe. Do tego dodałam gazę, trochę kulek, proszków i brokatu. Mnie się podoba, a Wam?
przykrycie pudełka

kompozycja z różowych kwiatów

kwiaty na wierzchu pudełka

pudełko na dziewczyńskie skarby

Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Pozdrawiam, 
ArtBrawurka -baner DT



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger