wtorek, 28 sierpnia 2018

Exploding box z tortem

Ślubny exploding box z tortem


Dzień dobry,

dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować zapomniany przeze mnie exploding box, który miał swoją premierę na ślubie ponad miesiąc temu. Całość utrzymałam w pastelowej kolorystyce. Część elementów wycięłam podwójnie i podkleiłam kostkami 3D. Na środku pudełka umieściłam tort weselny, wykorzystując jedną z wielu tekturek 3D dostępnych w sklepie, na wiele okazji. Okleiłam go listkami , kwiatkami i perełkami. Prawda, że smakowity? A tak prezentuje się całość, zapraszam.

 ślubny exploding box

ozdoba -ptaszki z filcu

tekturka -tort 3D

exploding box  z okazji ślubu

Z ArtBrawurki wykorzystałam:

Pozdrawiam,
baner DT ArtBrawurki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger