czwartek, 9 sierpnia 2018

Kartka urodzinowa ze zwierzątkami

Kartka na urodzinki ze zwierzątkami


Dzień dobry

Lato w pełni, grzeje u mnie od ponad dwóch tygodni bez kropli deszczu. Wena gdzieś się ulotniła, chęci brak ;) Jednak przygotowałam w ramach inspiracji kartkę urodzinową ze zwierzątkami w roli głównej. W ramach relaksu postanowiłam trochę powycinać. W ruch poszedł bloczek papieru 6x6cm Cute&Co Piątek Trzynastego. Piękny, pastelowy i przeze mnie zapomniany. Do kartek lubię wykorzystywać małe bloczki, z tego względu, że papier ma drobniejsze, delikatniejsze wzory. Ułożyłam sobie wstępnie kompozycję i stwierdziłam, że zwierzątka wytnę z papieru 30x30cm Cute&Co nr 7. Niezawodne przy wycinaniu okazały się nożyczki precyzyjne. Warto mieć chociaż jedną taką parę w swoim warsztacie.Wycięte zwierzaczki dopasowałam do kompozycji kartki, częściowo podkleiłam je kostkami 3D - przez co kartka jest bardziej przestrzenna. Uwielbiam ten efekt i uwielbiam kostki.

kartka z okazji urodzin dla dziecka

różowe róże z papieru

zwierzęta -wycinanki

kartka przestrzenna i wielowarstwowa


 Z ArtBrawurki wykorzystałam:


 Pozdrawiam Was słonecznie i zachęcam do zabawy w wycinanie,
ArtBrawurka -Agnieszka

 P.S. Wycinałam kilka godzin z przerwami ..... i wszystkie wycinanki już zużyłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger