sobota, 7 lipca 2018

Lato, lato wszędzie

Lato, lato wszędzie -kartka


Witam!

Jedną z moich ulubionych kolekcji Laserove Love jest Indiana. Zachwycają mnie energetyczne, letnie kolory papierów (a połączenie fioletu z turkusem jest według mnie rewelacyjne!) oraz tekturkowe rozetki. I właśnie z tej kolekcji przygotowałam letnią kartkę z okazji urodzin. Papiery postarzyłam i nakleiłam warstwowo na bazę wykorzystując taśmę 3d, wycięłam wykrojnikiem wianek, dodałam kwiaty, tekturki, sizal oraz motyla. Na koniec pochlapałam białym splashem i rozbieliłam gesso. I tak powstało kwiatowe lato na kartce.
kartka na lato pełna kolorów i detali

 kwiatowa kompozycja na kartce

kartka z wiankiem, rozetkami i kwiatami

piękna kartka urodzinowa

 Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Pozdrawiam,
baner DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger