wtorek, 17 lipca 2018

Kartka na ślub z ptaszkami

Na ślub z ptaszkami 


Dzień dobry!

Sezon ślubny trwa, więc nie ma nic dziwnego, że w mojej pracowni praca wre. Tym razem postawiłam na kolekcję– Bird Song. Wielkim atutem tych papierów są elementy do wycinania. Ja wykorzystałam zarówno kwiaty z papieru, jak i te powycinane, i z nich ułożyłam kompozycję na ażurowym borderze wyciętym wykrojnikiem. Nie mogłam się powstrzymać i dodałam tekturkę z zakochanymi ptaszkami, którą znalazłam w dawno nieużywanych przydasiach. I wyszło na to, że kartka w całości jest w „uskrzydlonym” klimacie.

tekturka z zakochanymi ptaszkami

 kartka z okazji ślubu

kwiaty -piankowe, papierowe i tzw. wycinanki

detale kartki -tekturka, kwiaty, border

Z ArtBrawurki użyłam:


 Pozdrawiam Was serdecznie, 
baner DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger