wtorek, 3 lipca 2018

Jak szybko ozdobić boxa - kurs

 Jak szybko ozdobić boxa?


Dzień dobry,

w ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla Was przepis na szybkiego boxa. Jest to bardzo efektowna forma, ale jednak czasochłonna. Można pójść jednak na skróty. Zrobienie go zajęło mi lekko ponad godzinę Uważam, że to dobry czas (tym bardziej, że wcześniej nic nie przygotowywałam).
box pełen ozdób

Co potrzebujemy: 

  • gotową bazę do boxa,
  • 2 kartki papieru do scrapbookingu
  • 3 tekturki na ścianki (na czwartej będą życzenia),
  • 1 tekturka przestrzenna na środek,
  • kwiaty ,
  • klej.
białe róże z tiulem z pianki

 W zasadzie z tym jesteśmy w stanie ozdobić boxa. Ja jednak lubię warstwy, stąd też dodatkowo wzięłam papier wizytówkowy. 

Wycięłam też: 
  • 2 serwetki papierowe (pierwszą na wieczko, drugą na środek), 
  • trochę liści ok.12 szt.,
  • 2 ażurowe elementy - plaster miodu.
Jako, że postanowiłam przygotować boxa ślubnego, stąd tez wszystkie tekturki, które wybrałam pochodzą z tematyki ślubnej. 

elementy potrzebne do ozdobienia boxa

Przystępujemy do pracy


Wycięłam z papieru:
  • 9 kwadratów 9,5-9,5 cm - do oklejenia ścianek i środka, 
  • 2 kwadraty 10x10 cm - do oklejenia wieczka ( w środku też oklejam),
  • 4 paski 2,5x10 cm - do oklejenia boków wieczka.
Wszystko tnę o 0,5 cm mniej niż wskazują wymiary boxa. Należy je dostosować do wybranej bazy. Z reguły różne rozmiary ma wieczko i boki wieczka. Oklejam boki, środek i wieczko. Wieczko składa się intuicyjnie i bez użycia kleju. Oklejam ścianki tekturkami i ozdabiam kwiatami i listkami. Na środku naklejam serwetkę i składam ażurowy koszyk 3D, który wypełniam kwiatami i listkami. Na jednej ze ścianek zostawiam miejsce na życzenia. Wieczko ozdabiam pozostałą serwetką i kilkoma kwiatami. 

 napis z beermaty i plastry miodu

ozdobna ramka z beermaty z napisem

tekturka z beermaty z ptaszkami

koszyczek z beermaty z kwiatami

box jako pamiątka ślubu

box z okazji ślubu

Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Pozdrawiam,
baner DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger