wtorek, 19 grudnia 2017

Zimowe kartki z przesłaniem

Zimowe karteczki z pozytywnym przesłaniem

Witajcie
Przygotowałam dla Was dziś trzy mini karteczki, którymi zamykam tegoroczny sezon świąteczny, bo choć piękny to czas, to zdecydowanie o wiele bardziej kocham kwiaty i ich bogactwo kolorów.
    zimowe kartki z pozytywnym przesłaniem

Wykonanie zimowych kartek

Do wykonania karteczek użyłam grafik z motywem bałwanka, renifera i pingwinka, które wycięłam z papieru Winter Fun. Są one tak piękne, że tło pozostawiłam właściwie bez ozdób, stawiając na neutralny papier i ozdobną białą koronkę.
Postaciom dodałam napisy w chmurkach ... by z tym przesłaniem szły dalej w świat :) Idźcie zatem RAZEM przez życie z UŚMIECHEM i MIŁOŚCIĄ ...
trzy kartki z wesołymi grafikami

pierwsza kartka ozdobiona bałwankiem

pkartka ozdobiona pingwinkiem i napisem love

kartka z reniferkiem

Materiały ze sklepu ArtBrawurka:

Wesołych Świąt kochani!
baner DT ArtBrawurki

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger