czwartek, 7 grudnia 2017

Komplet ślubny w pastelach

Pastelowy komplet ślubny


Dzień dobry
Dzisiaj w ramach odskoczni od świątecznych kartek - przygotowałam delikatny, pastelowy komplet ślubny.
pastelowy komplet z okazji ślubu

 Wykonanie kompletu


Kartkę i pudełko okleiłam papierami Piątek Trzynastego - Witaj na świecie. Sprawdza się on idealnie na zarówno w pracach dziecięcych, jak i ślubnych. Kartkę ozdobiłam tekturką z parą młodą, którą zembossowałam białym pudrem do embossingu. Dodałam tiulowe róże i koronkę, całość ozdobiłam różyczkami w 3 rozmiarach oraz wykorzystałam napis Love z taśmy washi. Serce dodatkowo przetłoczyłam folderem do embossingu.
Pudełko ozdobiłam bardzo delikatnie, przeniosłam jedynie motyw serca i wszystkie warstwy. Bok ozdobiłam  taśmą washi.

delikatny komplet ślubny z sercami 

detale na kartce -róże, tekturka, embossing

pudełko na ślubną kartkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger