sobota, 16 grudnia 2017

Dać im szansę...

Dać im szansę

Witajcie
Zastanawia Was pewnie tytuł mojego dzisiejszego posta: Dać im szansę. Otóż - nie wiem, jak Wy, ale ja jestem papieroholikiem, muszę się do tego przyznać. Co roku kupuję papier o tematyce świątecznej - pomimo tego, że zalega mi jeszcze kupiony ten sprzed 2,3,4 lat. W tym roku dołożę kolejne arkusze do świątecznej kupki. Przeglądając papier na inspirację, sięgnęłam po Królową Śniegu II z Galerii Papieru i wykonałam kartkę z okazji chrztu dla dziewczynki. Listki wycięłam również ze świątecznego arkusza papieru Winter Song Laserowe Love. W części centralnej umieściłam aniołka z odlewu z masy plastycznej. Wydaje mi się, że wyszło pastelowo i lekko.
Dajcie więc szansę świątecznym papierom w nieświątecznej odsłonie, bo kolejne świąteczne inspiracje dopiero za rok...
kartka z okazji chrztu św. ozdobiona kwiatami 

główna ozdobą kartki jest aniołek z masy plastycznej

różyczki w kolorze różowym

kartka z okazji chrztu św. dla dziewczynki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger