sobota, 24 lutego 2018

Wielkanocny blejtram z wiankiem

Wielkanocny blejtram


Dzień dobry

 U mnie przygotowania do Wielkanocy ruszyły pełną parą. A u Was? Na początek przygotowałam wielkanocny blejtram, do którego pocięłam na kwadraty papiery z uroczej kolekcji Mintay by Karola Together. Oprócz tego powycinałam z nich kwiaty. I wszystko przykleiłam do blejtramu (20 cm x 20 cm) na kosteczkach dystansowych, aby nadać pracy przestrzenności. Na środku zrobiłam wiosenny wianek z pisankami, kolorystycznie dopasowany do papierów. Dodałam motyle z masy plastycznej, lekko pogessowałam i pochlapałam białym splashem oraz turkusową mgiełką. I zrobiło się wiosennie.

ozdoba blejtramu -wianek z jajkami

ozdobiony blejtram -motywy wielkanocne

motywy wielkanocne -jajka, bazie, kwiatki, piórka

oryginalna ozdoba wielkanocna

Z ArtBrawurki użyłam:


Pozdrawiam,
Ania
ArtBrawurka- baner

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger