czwartek, 22 lutego 2018

Exploding box dla dziewczynki

Exploding Box z okazji Chrztu Św.


Dzień dobry,

W ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam exploding boz z okazji chrztu dla dziewczynki. Przeglądając sklepowe półki traficie na dział : tekturki 3D. Postanowiłam Wam przybliżyć jedną z nich - a mianowicie wózek z Laserowe Love. Składa się go szybko i intuicyjnie. A muszę przyznać, że robi efekt wow. Ścianki boxa okleiłam również papierami z Laserowe Love - Be with me (wykorzystując kwiatowy wzór) oraz Emma & Billy (różowy w kropki - dla ożywienia pracy) oraz przełamałam delikatnym różem z Pink and Blue Joy. Dodałam kwiaty i oto efekt końcowy:
 
Wierzch pudełka ozdobiony tekturką i kwiatkami

wnętrze pudełka ozdobione tekturką 3D i kwiatami

wycinanka -wózek 3D z beermaty

serce z papierów do scrapbookingu

Exploding box jako pamiatka Chrztu Św.

Materiały z ArtBrawurki:


Pozdrawiam,
ArtBrawurka- baner DT

2 komentarze:

  1. Piękny box różowy ale jakiże piękny a za razem delikatny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger