wtorek, 6 lutego 2018

Blejtram na Walentynki

Walentynkowy blejtram


Witam serdecznie!

Zbliżają się walentynki i moja inspiracja jest właśnie w tym klimacie. Lecz dziś dla odmiany przygotowałam blejtram. Na podobraziu przygotowałam tło z gazy, koronek i kulek różnej wielkości, na którym ułożyłam kwiatową kompozycję. Dla przeciwwagi po drugiej stronie nałożyłam za pomocą pasty modelującej walentynkowe napisy, dodałam serca i napis LOVE. Wszystko pomalowałam dwukrotnie czarnym gesso. Kiedy podsuszyłam całość nagrzewnicą, musnęłam wystające elementy pastą woskową w trzech różnych kolorach. Rzadko robię tego typu prace, ale zawsze dla kogoś bliskiego i sprawia mi to ogromną przyjemność.
blejtram ozdobiony gesso, kwiatami i motywami walentynkowymi

kwiaty zabezpieczone gesso i woskiem

motywy walentynkowe-serca, napis love i in.


Z ArtBrawurki użyłam:





Pozdrawiam,

2 komentarze:

  1. Super efekt końcowy <3 Podoba mi się takie trochę inne podejście do tematu walentynek. Wszystko w czerwonych i różowych kolorach trochę mi się już "przejadło", a Twój blejtram jest doskonałą alternatywą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję <3 Twój komentarz jest bardzo motywujący :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger