sobota, 17 lutego 2018

Romantyczny notes

Romantyczny notes


Dzień dobry

Dzisiaj przygotowałam dla Was romantyczny notes - z ptaszkiem i kwiatami. Wykorzystałam bazę w delikatne serduszka. Okładkę z beermaty okleiłam papierem z kolekcji Celebration - Mintay by Karola. Grafiki wycięłam z Bird Song nr 6 - Mintay by Karola. Pod grafiki podłożyłam tekturkę - łapacz snów - księżyc z Laserowe Love. Gwiazdkę odcięłam i przykleiłam w innym miejscu. Całość uzupełniła kwiatami i tiulowymi różami. Sprężynę przewiązałam koronką, a na rogi nałożyłam metalowe narożniki.
 

pięknie ozdobiona okładka romantycznego notesu

tekturka z beermaty -łapacz snów

ozdoby na notesie -kwiaty, tekturki, wstążka

delikatny notes w pastelowych kolorach

 

Z ArtBrawurki wykorzystałam:



Pozdrawiam,
ArtBrawurka -baner

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger