czwartek, 1 lipca 2021

Słoneczna kartka z życzeniami

 


Cześć

Lato w pełni, temperatury za oknem w końcu zrobiły się iście wakacyjne, więc i w mojej pracowni zagościło słoneczko, postanowiłam więc sięgnąć po przepiękną słoneczną kolekcję "Suntastic" od Mintay Papers i wykonałam z niej uniwersalną kartkę na wiele okazji.


Na tło wybrałam dwa kontrastujące arkusze, jeden o mocnym zdecydowanym odcieniu turkusu i drugi jasnoróżowy z motywem kwiatowym. Następnie z arkusza z elementami wycięłam rameczkę i turkusowe drzwi i oba te elementy podkleiłam na dwustronnej piankowej taśmie. 


Teraz pozostało mi budowanie kompozycji. Wykorzystałam do tego elementy z arkusza do wycinania, tekturkę hibiskus od Laserowe Love, którą pocięłam na mniejsze fragmenty i powciskałam w różne miejsca tak by wystawały z ramki. Dodałam również grafikę skutera oraz ręcznie wykonany foamiranowy kwiatuszek.


Całość posypałam brokatem i błyszczącymi mikrokulkami. 


Ze sklepiku wykorzystałam:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger