czwartek, 8 lipca 2021

Metryczka w pastelowych kolorach

 


Cześć


Choć prace scrapowe tworzę już od ładnych kilku lat, to jeszcze nie miałam okazji wykonać metryczki w ramce. LO oraz metryczki na dużych formatach papieru nigdy nie były moją najmocniejszą stroną, ale przecież słabości trzeba pokonywać, więc tym bardziej ucieszyłam się gdy w końcu nadarzyła się ku temu okazja.

Wybrałam kolekcję papierów "Baby Joy" od P13, piękną, pastelową i delikatną, pełną wspaniałych dziecięcych grafik. Jako tło wykorzystałam arkusz nr 04, w księżyce i gwiazdki. Na nim najpierw umiejscowiłam podklejoną na taśmie piankowej matę na zdjęcie i dookoła niej zaczęłam budowanie kompozycji. 



Z arkusza do wycinania oraz arkusza nr 03 wycięłam czapeczkę misia, króliczka i kilka innych elementów, które następnie ozdobiłam zembossowanymi tekturkami i listeczkami. Dodałam również ręcznie wykonane materiałowe kwiatuszki, a także tekturkowe napisy z dużego zestawu napisów do albumu dla maluszka od Laserowe Love.

Całość przyozdobiłam też odrobiną koronki i cekinami.

Muszę przyznać, że wyszło całkiem fajnie jak na pierwszy raz, więc to na pewno nie będzie ostatnia praca na dużym formacie :)


Użyłam:

papier Baby Joy 04 - P13

papier Baby Joy 03 - P13

zestaw napisów do albumu maluszka - Laserowe Love

taśma piankowa

klej magic


Pozdrawiam, 

Magda



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger