czwartek, 18 marca 2021

Pamiątka Komunijna w błękitach i bieli

 

Cześć!


U mnie nadal powstają pamiątki komunijne na nadchodzący sezon, więc dziś chciałabym Wam zaprezentować kolejną z nich, tym razem prostą, w formie kwadratowej kartki.

Ponownie sięgnęłam po przepiękną kolekcję "Spacer w chmurach" od Paper Heaven i to z niej wykonałam warstwowe tło kartki. Na nim umieściłam wyciętą wykrojnikiem serwetkę, którą przyozdobiłam tekturką z zestawu Holy&White. Zarówno serwetkę jak i napis podkleiłam taśmą piankową, żeby nadać im odrobinę wypukłości. Całość przyozdobiłam jeszcze ręcznie robionym kwiatuszkiem i perełkami.




Użyte materiały:

papier Spacer w Chmurach 03

tekturki Kompozycje komunijne - Holy&White

baza kartki 14x14cm

klej magic

taśma piankowa


Pozdrawiam cieplutko, 

Magda




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger