czwartek, 25 marca 2021

Karteczka komunijna ze złotym kielichem

 


Hej!


Dziś przypada mój dzień inspiracji, wykonałam więc dla Was prostą kartkę na Pierwszą Komunię Świętą. Kartka składa się z 3 warstw papieru, a do jej wykonania użyłam prześlicznej kolekcji "Spacer w chmurach" od Paper Heaven.

Wszystkie elementy zdobiące kartkę, wycięłam z bloczka kreatywnego Maxi Creative Pad I Komunia Święta. Wykorzystałam grafiki ze złotym kielichem, białymi kwiatami oraz chlebem.

Całość delikatnie ozdobiłam ręcznie robionym foamiranowym kwiatuszkiem oraz kilkoma perełkami.

Wszystkie elementy podkleiłam taśmą dystansową, ale zależało mi, żeby całość kompozycji pozostała w miarę płaska, tak by mogła z powodzeniem zmieścić się do koperty. 




Użyłam:

Spacer w chmurach 30x30 arkusz 04

Spacer w chmurach 30x30 arkusz 01

Maxi Creative Pad I Komunia Święta

Baza kartki 14x14

Taśma piankowa


Pozdrawiam cieplutko, 

Magda




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger