czwartek, 4 lutego 2021

Urodzinowy popup w leśnym stylu

 


Cześć!
Na moją dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę popup w leśnym stylu, pełną uroczych detali. Bazę wykonałam ze zwykłej kartki a4 o wyższej gramaturze, a następnie okleiłam ją papierami z małego bloczka prześlicznej kolekcji P13 "Forest Tea Party".
Zwierzątka, kwiaty oraz pozostałe elementy wycięłam również z małego bloczka a także z dużego arkusza do wycinania, z tej samej kolekcji. Na koniec kartkę udekorowałam napisami oraz wkleiłam życzenia i gotowe.
Wszystkie elementy, których użyłam do wykonania mojej kartki, a także wiele ciekawych nowości, znajdziecie oczywiście na półkach ArtBrawurki, zajrzyjcie koniecznie 😉
Pozdrawiam serdecznie,






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger