czwartek, 11 lutego 2021

Radosnych dni.

 


Cześć!
Jak wiecie uwielbiam tworzyć dziecięce projekty, więc gdy tylko zobaczyłam najnowszą dziecięcą kolekcję "Childhood" od Mintay Papers, wiedziałam, że to będzie mój nr 1 wśród nowości.
Piękne barwy i urocze grafiki idealnie spasowały mi na kartkę urodzinową. Użyłam małego bloczka papierów, z którego wycięłam wszystkie elementy oraz tło. Dodałam również wyciętą wykrojnikiem serwetkę, a także zembossowaną tekturkę, napis oraz maleńkie kwiatuszki. Całość podkleiłam na taśmie piankowej, żeby nadać kartce nieco objętości 🙂
A Wam która nowość najbardziej przypadła do gustu? Jeśli jeszcze nie widzieliście wszystkich propozycji, koniecznie zajrzyjcie na półki ArtBrawurki 🙂
Pozdrawiam cieplutko!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger