sobota, 21 listopada 2020

Świąteczny wieniec w pastelowych odcieniach

 


Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z alternatywą dla klasycznych wieńców Bożonarodzeniowych. 
Delikatna i subtelna kompozycja wieńca uzyskana została dzięki pastelowej kolorystyce papierów z kolekcji Sparkly Frosting od Craft O'Clock. Wykorzystałam "Arkusz dodatków do wycinania- kwiatki 22", Frosty Sparkling- Arkusz dodatków do wycięcia I oraz Frosty Sparkling - Arkusz dodatków do wycięcia II od Craft O'Clock. Pracę rozpoczęłam od wycięcia poszczególnych elementów z arkuszy, a następnie przy użyciu pistoletu na gorąco i beermary ukłądałam kompozycję wianuszka. 
Całość po sklejeniu chlapnęłam białym gesso, dodałam białe, emaliowane kropki z zestawu Marine od DpCraft i świąteczna dekoracja domu gotowa!
Mam nadzieję, że Wam się spodobała moja praca i zainspirowałam Was do twórczego działania.














Dziękuję za uwagę, pozdrawiam gorąco




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger