czwartek, 19 listopada 2020

Niemal bliźniacze kartki świąteczne

 





Hej witajcie.
Jeżeli obserwujecie moje miejsce(a) w sieci doskonale wiecie, że lubię tworzyć różnorodne kartki.
Zwykle nie tworzę dwóch, czy większej ilości takich samych pamiątek, jednak tym razem powstały dwie niemal identyczne.
Można by się pobawić w grę znajdź 5 różnic 😉, to co zagracie?
Do ich wykonania użyłam papierów UHKGallery oraz tekturki EgoCrfat.
Efekt na tekturce uzyskałam używając wosk, a następnie tekturkowe bombki umieściłam na świątecznych serwetkach i na krawtowych bombkach. Na koniec dodałam kokardki, ze wstążek oraz sznurków i UHKowe napisy.
A Wy tworzycie raczej te same czy różne kartki?







pozdrawiam i życzę miłego dnia 🙂 Magda





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger