sobota, 29 sierpnia 2020

Warstwowa karteczka na chrzest dla dziewczynki

 


Hej!
Przychodzę dziś do Was z warstwową karteczką z okazji Chrztu Świętego
Do jej wykonania wykorzystałam arkusz 05 z najnowszej kolekcji Craft o'Clock "Hello Beauty", na który przykleiłam biały tłoczony papier, wcześniej przeszyty maszynowo. Kolejną warstwę stanowi tekturka wianuszek z gwiazdkami i to właśnie na niej zbudowałam całą kompozycję wypełnioną po brzegi elementami wyciętymi z arkusza 07A z kolekcji "Baby Joy". 
Wykorzystałam prześliczną grafikę śpiącej dziewczynki, misia, króliczka a także kwiaty. 
Dodałam również kilka listków, a także ręcznie robioną piankową różyczkę, którą skropiłam kilkoma przeźroczystymi perełkami w płynie.







Pozdrawiam słonecznie,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger