piątek, 14 sierpnia 2020

Exploding box dla fana muzyki

 


Hej!

Przygotowałam dziś dla Was inspirację w typowo męskich klimatach.
Exploding box w odcieniach czerni, szarości z odrobiną kraftowego papieru, powstał dla 40 letniego fana muzyki.
Do jego wykonania użyłam najnowszej Mintayowej kolekcji papierów "Day By Day". Wieczko ozdobiłam fragmentem tekturki ramki z nutami oraz napisem. Wewnątrz boxa umieściłam gitarę 3D, a pod nią mini pudełeczko na prezent pieniężny.
Pozostałe ścianki ozdobiłam skórzaną kurtką wyciętą z arkusza kolekcji Day By Day oraz tekturkami, znalazły się tam także kartka z kalendarza i życzenia






Męskie prace to dla mnie, kochającej kwiaty i pastele, zawsze duże wyzwanie, któremu mam nadzieję, tym razem choć trochę podołałam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger