czwartek, 30 kwietnia 2020

Z okazji Naszego Święta


Witajcie!
Czy wiecie, że już za dwa dni (02. maja) będzie Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu?!!!
Z tej okazji przygotowałam dla Was formę idealną na ten dzień - SCRAPLING
Są to małe karteczki o wymiarach 1,5 x 9 cala (4 x 23cm), po złożeniu 1,5 x 4,5 cala
(4 x 12cm). Są idealne do dzielenia się swoją twórczością z innymi fanami scrapbookingu. Mogą zastępować tagi do prezentów lub służyć jako zakładka do książki.
Użyłam papieru od Laserowe Love "Coffe Time" - bo jestem fanką kawy. 
Muzyczne tekturki z nutkami pochodzą od Laserowe Lowe, ozdobne tekturowe narożniki od Ego Craft "Around Ceremony". Napisy od Craft O'Clock "Chwytaj chile- 06"- sprawdzają się na każda okazję.






Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do stworzenia własnych takich mini form scrapbookingowych. Życzę twórczych działań, nie tylko w weekend, ale każdego dnia! 
Trzymajcie się ciepło! Buziaki

Użyłam:
papier Coffe Time _Laserowe Love





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger