poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Album komunijny w bieli i zieleni


Witajcie!

Jak na sezon komunijny przystało, powstają u mnie powoli prace w tej właśnie tematyce i choć większość komunii z pewnością będzie przesunięta w czasie, postanowiłam przygotować wcześniej kilka pamiątek.
Pierwszą z nich jest album, który chciałam Wam dzisiaj pokazać.
Album powstał z papierów Craft o'Clock, w odcieniach bieli i zieleni z pięknymi kwiatowymi motywami.
Na okładce umieściłam bogato zdobioną rameczkę do której można wsunąć małe zdjęcie.
W środku albumu znajduje się sporo mat na zdjęcia, kieszonek i klapek.
Całość ozdobiłam zestawem tekturkowych napisów oraz elementami wyciętymi z zestawów dodatków od Craft o'Clock.







Pozdrawiam serdecznie,

Użyłam:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger