czwartek, 8 sierpnia 2019

Ślubna z koniem....

Ślubna z koniem.... 


Witam Was bardzo serdecznie.
Dziś mam kartkę ślubną dla pasjonatów jazdy konnej i koniecznie ten motyw musiał pojawić się na ślubnej pamiątce. Przyznam, że na początku nieco spanikowałam, koń? Na ślubnej kartce? Serio? Przecież nawet nie mam konia w swoich zasobach... Na szczęście przypomniałam sobie, że niedawno zaopatrzyłam się w przesłodkie koniki na biegunach :D. Hmmm no właśnie, konik na biegunach, a miał być koń. No nic, myślę dalej co z tym koniskiem zrobić... Mam! Odetnę bieguny, dodam kwiaty i będzie git... Sami zobaczcie, co z tego wyszło ;)

kartka ślubna z koniem

kompozycja kwiatowa

napis z tekturki

 kartka z okazji ślubu

Wykorzystałam:


Bardzo dziękuję za uwagę,
 miłego dnia 
ArtBrawurka

 P.S. Dodam tylko, że kartka powstała na morskich papierkach od UHK Gallery. Może nie jest wakacyjnie, ale na pewno romantycznie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger