czwartek, 1 sierpnia 2019

Delikatna kartka ślubna

Delikatna kartka ślubna 


Dzień dobry,

dzisiaj będzie szybko i na temat - przygotowałam delikatną kartkę ślubną. Wykorzystałam ładne, pastelowe papiery z firmy Craft O'Clock. Dodałam pasujące kolorystycznie kwiaty, które przykleiłam klejem na gorąco, Wiem, że na pewno nie odpadną. Całość jest elegancka i delikatna. Część elementów wycięłam podwójnie i podkleiłam na kostkach 3D. A wiecie, że na sklepowych półkach znajdziecie maszynki do wycinania? Może na początek pomyślicie o zakupie mini maszynki? Jest odpowiednia do wycinania listków, pary młodej czy innych małych elementów.

papiery do scrapbookingu od Craft O'Clock
 
kwiaty

kartka z okazji  ślubu

elementy z wykrojnika

Wykorzystałam:



Pozdrawiam,
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger