sobota, 4 maja 2019

Gdy kwitną bzy ...

Gdy kwitną bzy ...


Witam majowo!

Dziś jest wielki dzień dla pewnej Młodej Pary, która na swój ślub wybrała bzy jako motyw przewodni. Bardzo pasuje na majowy ślub, prawda? A ja miałam przyjemność przygotowania podziękowań dla rodziców od państwa młodych. I chyba się nie zdziwicie, że wybrałam kolekcję Gdy kwitną bzy od Galerii Papieru? Dla podkreślenia elementów z bzami, zastosowałam biały papier. I myślę, że wyszło elegancko.

podziękowania dla rodziców

podziękowanie ślubne dla mamy

podziękowanie ślubne dla rodziców

detale kartki


Użyłam:



Pozdrawiam,
Ania 
ArtBrawurka

2 komentarze:

  1. Moja kolorystyka, idealne kartki. Bardzo mi się podobają, choćby wyrosły w ogrodzie pełnym bzów. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają. Ślicznie dziękuję <3

      Usuń

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger