czwartek, 23 maja 2019

Czekoladownik dla przyszłej mamy

Czekoladownik dla przyszłej mamy

Witajcie,

dzisiaj, tak jak obiecałam, coś specjalnie przygotowanego na dzień mamy, ale tym razem dla przyszłej mamy :) Najnowsze kolekcje Craft O'Clok są pełne uroczych grafik i cudownych żywych kolorów, które idealnie nadają się do tworzenia nietuzinkowych prac. Moja dzisiejsza to czekoladownik dla przyszłej mamy z okazji jej imienin. Bazę okleiłam arkuszem z kolekcji Childhood crayons, natomiast przestrzeną dekorację wycięłam z arkusza z dodatkami. Całość lekko potuszowałam i pochlapałam białym i czarnym tuszem. Zapraszam na zdjęcia.

kolekcja papierów do scrapbookingu Childhood crayons

czekoladownik

elementy z arkusza do wycinania

Wykorzystałam:


Pozdrawiam,
ArtBrawurka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger