sobota, 16 marca 2019

Zawieszka Super Hero

Super bohater na zawieszce


Witajcie,

dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić inspiracją do domu, jaką wykonałam dla mojego synka. Zawieszkę na drzwi pokoju z superbohaterem. Nowa kolekcja papierów i stempli Studia Forty jest idealna do tego typu prac dla najmłodszych i nie tylko. Najpierw wykonałam bazę zawieszki, która okleiłam z obu stron kolekcją Super You, a nastepnie ozdobiłam za pomoca stempli naklejek, które są uzupełnieniem tej kolekcji oraz elementów wyciętych z papierów. I jak - zainspirowani do działania? Zapraszam na zdjęcia.

zawieszka z kolekcji Super You

zawieszka z super bohaterem

stemple Super Hero

super hero

zawieszka na drzwi -tył
 

Ze sklepu użyłam:


Pozdrawiam,
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger