poniedziałek, 4 marca 2019

Kwiatowa kartka ślubna

Kwiatowa kartka ślubna


Dzień dobry,

wiosna coraz bliżej, więc dzisiaj będzie u mnie z kwiatami. Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę ślubną z kwiatami. Karteczka powstała z nowej kolekcji papierów Mintay by Karola - Marry Me. Zawzięłam się i powycinałam cały arkusz kwiatowy i elementy z kart, m.in. kieliszki i ramkę. Przyznam szczerze, że nie lubię wycinać, ale ... bardzo lubię efekt wyciętych elementów na kartce. Kartka jest mocno przestrzenna. Poszczególne warstwy są podklejone na taśmie dwustronnej 3D. Pomiędzy warstwy dodałam kwiaty i tekturkę Innocence z egoCraft, którą rozcięłam na pół i ułożyłam z dwóch stron kartki. Na koniec dodałam jeszcze obrączki, a całość zapakowałam w pudełko z okienkiem.

kolekcja papierów do scrapbookingu Marry Me

przestrzenna i wielowarstwowa kartka

obrączki i ramka z beermaty

komplet z okazji ślubu

Wykorzystałam:



Pozdrawiam,
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger