czwartek, 25 stycznia 2018

Urodzinowa kartka z kwiatami

Kartka z okazji 40 urodzin


Witajcie!

Wpadłam w zachwyt, gdy dotarły do mnie papiery Hello Beautiful Piątek Trzynastego. Są według mnie dostojne i romantyczne jednocześnie, a przede wszystkim bardzo kobiece. Od razu wiedziałam, że wykorzystam je do kartki dla pewnej sympatycznej kobiety na czterdzieste urodziny. Kartka jest w kontrastowych kolorach, ale ze sporą ilością różowych akcentów. Ozdobiłam ją kwiatami i stosowną cyfrą z beermaty. Myślę, że urodzinowa kartka  spodoba się jubilatce. A Wam przypadła do gustu?

kartka urodzinowa dla romantycznej jubilatki

kartka ozdobiona kwiatami, tekturkami i papierami do scrapbookingu

kartka urodzinowa dla czterdziestolatki

Z ArtBrawurki wykorzystałam:



Pozdrawiam,
ArtBrawurka -baner DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger