sobota, 6 stycznia 2018

Pastelowe Rubinowe Gody

Kartka na Rubinowe Gody

Dzień dobry,

dzisiaj przychodzę do Was z nietypową kartką, bo w rozmiarze 15x21 cm, którą przygotowałam z okazji pięknej rocznicy - rubinowych godów. Jednak moja kartka jest nietypowa - rubinowe gody bez czerwieni, gdyż Jubilaci jej nie lubią. Nie wiem, czy nie wyszło za pastelowo, ale jak nie czerwień, to pastele. Co Wy na to?
Kartkę przygotowałam z beżowej kolekcji Be with me - Laserowe Love, listki wycięłam z zieleni Winter Song - Laserowe Love. Dodałam kwiatki i tekturki i kartka gotowa ;)

kartka z okazji Rubinowych Godów

kartka w delikatnych pastelowych kolorach

detale na jubileuszowej kartce -kwiaty, napis, ozdoby z wykrojnika

kartka Agnieszki z okazji Rubinowych Godów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger