czwartek, 23 listopada 2017

Art journal o czasie

Artjournalowy wpis o czasie


Cześć!

Ten wpis powstał całkowicie nieplanowanie. Miałam od kilku tygodni zagessowane strony w moim art journalu. Dziś postanowiłam ozdobić pudełko drewniane i tak tuszując, malując i stemplując, odkładałam na karty journala tekturki. Mogłabym rzec, że wpis prawie sam się zrobił. Dodatkowo po głowie chodziła mi myśl o czasie i tak jakoś wyszło. I tu mam też taką myśl, że nie warto się załamywać, bo robiąc ten journal stwierdzałam z każdym krokiem, że lepiej skleić te dwie strony i nie patrzeć na nie... Mimo to dokończyłam wpis i nawet podoba mi się. A Wam?
art journal -wpis o czasie 

ozdobą strony jest wycinanka z latarnią

ażurowy motyl z tekturki 

strony art journala pobielone są gruntem akrylowym -gesso

 
Materiały z ArtBrawurki wykorzystane w art journalu:


Pozdrawiam serdecznie,
baner DT ArtBrawurka
 
 
 

2 komentarze:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger