sobota, 18 listopada 2017

Pudełeczko na drobiazgi...

Pudełko na upominki

Dzień dobry
Ostatnio w moje ręce trafiło małe pudełeczko na upominki w kolorze kraft, które znajdziecie na sklepowych półkach. Jest ono odpowiednie na podarowanie drobnego upominku, czy to pieniężnego, czy rzeczowego. A że przed nami okres przedświąteczny, to na pewno znajdzie swoje zastosowanie. Osobiście bardzo lubię łączyć papier kraft z czerwienią. Dlatego też sięgnęłam po czerwony papier we wzór "sweterkowy" z kolekcji Laserowe Love - Winter Fun oraz czerwony w kropki z kolekcji Nautical Holidays. Odbiłam za pomocą tuszu do embossingu stempelek "Catch your dream" z zestawu Spirit of nature. I zembossowałam białym pudrem. Wieczko ozdobiłam taśmą washi, których szeroki wybór znajdziecie na sklepowych półkach ArtBrawurki.
pudełko na upominek z papieru kraft

pudełko ozdobione papierami do scrapbookingu

kwiatek ręcznie robiony 

pudełko ozdobione zembossingowanym napisem
 
stempel z embossingiem

Materiały z ArtBrawurki:


Pozdrawiam,
baner DT ArtBrawurka
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger