sobota, 21 października 2017

Delikatne kartki na chrzest

Kartki na chrzest

Dzień dobry
W dniu dzisiejszym chciałabym zaprezentować dwie kartki z okazji Chrztu świętego. Tym razem postawiłam na pastelowe kolory i prostotę. Wykorzystałam papier Pink and Blue Joy z Laserowe Love, dodałam tekturki i kwiaty. Całość wykończyłam perełkami i etykietką z napisem.
 kartki ręcznie robione z okazji chrztu św.

  Karteczka dla dziewczynki

pastelowa kartka dla dziewczynki ozdobiona bucikami z tekturki

kartka jest ozdobiona tekturkami, perełkami i kwiatami

Karteczka dla chłopca

kartka z okazji chrztu św. dla chłopca

delikatna kartka w odcieniach koloru niebieskiego

kartka ozdobiona jest perełkami, tekturką i kwiatami

Materiały z ArtBrawurki, które wykorzystałam w  karteczkach:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger