sobota, 14 października 2017

Karteczki na Dzień Nauczyciela

Karteczki dla Pań z przedszkola

Witajcie!
Kaju poszła w tym roku do starszaków. Jest z tego powodu bardzo dumna, mama zresztą też ;) A że dziś jest Dzień Edukacji Narodowej, chcę pokazać Wam dwie karteczki, które wykonałam dla Pań z przedszkola mojej córeczki.
 kolorowe karteczki na Dzień Nauczyciela

 Kilka słów o karteczkach...

Mimo że są monochromatyczne, są bardzo nasycone kolorem i optymistyczne, a to za sprawą papierów z kolekcji Summertime (uwielbiam zwłaszcza strony z kropkami) i tiulowych kwiatów, które sama wykonałam. Jest oczywiście zwiewnie i wielowarstwowo!
Karteczki uzupełniłam tekturkami z motywem tańczącej pary ... bo tego życzę Paniom przedszkolankom. Niech ich życie będzie nieustającym tańcem :)

kartka ręcznie robiona w różnych odcieniach różu

piękny kwiat wykonany z tiulu ozdobiony tekturką

kartka ozdobiona tekturką z tańczącą parą 
piękna kartka w różnych odcieniach zieleni

wielowarstwowa kartka z papierów do scrapbookingu i tiulu

kwiat ręcznie robiony z tiulu

P.S. Powiem Wam, że jako pedagog bardzo ceniłam sobie takie właśnie drobne upominki od rodziców i dzieci. W końcu najważniejsza jest pamięć :)

Materiały wykorzystane w karteczkach ze sklepu ArtBrawurka:

Pozdrawiam Ki
baner DT ArtBrawurka -Ki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger