wtorek, 24 października 2017

Boże Narodzenie w czerwieni

Kartki na Boże Narodzenie w czerwieni

Witajcie!
Powoli rozkręcam się! Moja kolejna  bożonarodzeniowa propozycja to kartki w kształcie bombek. Wykonałam je wykorzystując zamiast papieru ozdobnych taśm - washi tape. Najbardziej spodobała mi się ta czerwona w gwiazdki :)

kartki świąteczne ozdobione taśmai washi

Kartki z taśm  - washi tape

Karteczki są trzy. W każdej starałam się pokazać inne możliwości taśmy. Mamy więc "gładki wzór" i w zygzaki. Uzupełniłam je tekturkami, ręcznie robionymi kwiatami poinsecji, gronkami owoców głogu i białymi kwiatami jabłoni, Oprószone solą idealnie wpisały się w świąteczny nastrój.
Zaletą tych karteczek jest to, że można je powiesić na choince :)
kartka ozdobioną taśmą w gwiazdki 


 kartka ozdobiona wieloma detalami  
kartka w kształcie bombki
kartka ozdobiona jest kwiatami, tekturką  i kulkami

świąteczna kartka ozdobiona tekturką izimowymi  kwiatami


Na koniec zestawienie wszystkich karteczek.
trzy bożonarodzeniowe kartki wykonane przez Ki

Materiały wykorzystane w karteczkach ze sklepu ArtBrawurka:

Pozdrawiam Ki
baner DT ArtBrawurka -Ki


2 komentarze:

  1. Świetne!
    Przedstawiłaś fajny pomysł, taśm nazbierałam już sporo, a pomysłu na konkretne wykorzystanie brak.

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że cię zainspirowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger