sobota, 23 maja 2020

Słodko i turkusowo


Witajcie!
Lubicie lizaki? Mam nadzieję, że tak, bo dziś przychodzę do Was z papierowymi lizakami. 
Uroczo turkusowe Lollipop Cards przygotowałam z papierów od UHK Gallery z kolekcji Spring in Avonlea. 
Niezastąpiona dziś okazała się maszynka tnąco-wytłączająca Sizzix z podstawowymi wykrojnikami z zestawu. Poszczególne koła kleiłam używając kleju na gorąco, a tekturki od IKropka oraz SnipArt klejem Magic, ponieważ jest idealny do klejenia precyzyjnego. Odrobina wstążek, koronek i emaliowane kształty Marine - i voila!
Moje Lollypopsy będą ozdobą stołu na najbliższym scrapparty, które odbędzie się niebawem.






Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do twórczego działania. 
Dziękuję za uwagę, życzę Wszystkiego Scrapowego!
Pozdrawiam gorąco
Użyłam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger