poniedziałek, 30 marca 2020

Przepiśnik na domowe słodkości



Witajcie!

Pewnie większość z Was spędza teraz sporo czasu w domu, a może też oddaje się do reszty domowym wypiekom? Jeśli tak, to mam dziś dla Was idealną propozycję, przepiśnik na domowe słodkości

Wykonałam go z połączenia kilku kolekcji papierów, bo jak już pewnie zauważyliście w moich pracach, nie lubię się ograniczać tylko do jednej, więc zazwyczaj dobieram po prostu to co mi w danym momencie pasuje

Jako bazy użyłam 2 arkuszy beermaty o wymiarach 21 x 15cm oraz wkładu. Okładkę ozdobiłam grafiką tortu wyciętą z arkusza mintayowej kolekcji Forever Young i podkleiłam ją taśmą piankową, dodałam napis, wstążkę, naklejkę i gotowe.





Teraz mam pewność, że wszystkie moje pyszne przepisy będą zawsze pod ręką.

Trzymajcie się ciepło!


W mojej pracy użyłam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger