poniedziałek, 20 stycznia 2020

Kartki dla babci

Kartki dla babci 


Witajcie!

Moją dzisiejszą inspiracją są karteczki dla babci. Wykonałam je z kolekcji papierów Wild Garden Craft O'Clock. Papiery są kwiatowe, w stonowanych barwach, więc idealnie pasują do wszelkich kobiecych prac. Do kwiatowych kompozycji na kartkach wykorzystałam arkusz dodatków do wycięcia - kwiatki VIII oraz arkusz dodatków do wycięcia -liście V. Wycięte kwiaty oraz liście ułożyłam warstwowo, w jedną całość. Dodatkowo, wykorzystałam arkusz z napisami Soulmate Piątku Trzynastego.
Korzystając z okazji, składam najlepsze życzenia wszystkim Babciom i Dziadkom z okazji ich święta!

kartka z okazji Dnia Babci

papier do scrapbookingu z kolekcji Wild Garden

kartka dla babci

elementy do wycinania -kwiaty

elementy do wycinania  -liście


Wykorzystane materiały:


Pozdrawiam,
 Aneta 
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger